Finns det något godare än en hemmagjord, krämig glass på sommaren? Glass äter jag i mängder på sommaren och här kommer ett tips på en underbar jordgubbsglass med maräng. Glassen är fylld med en ljuvlig jordgubbskompott och maränger. Busenkel att göra, ingen glassmaskin behövs och få ingredienser!HÄR finns receptet.Kram, trevlig helg!