Här kommer ett tips på otroligt vackra och fina dricksglas formade som en blomma. Kan det bli mer somrigt att servera läskande drycker i dessa? Tror inte det och just denna form tycker jag är så annorlunda och fin. Höjer vilken dukning som helst. Ni hittar dem HÄR.